Svenska tal!

Jag är så otroligt bra på att skjuta upp saker och ting så nu måste jag sätta mig och skriva mitt nationella svenska tal. Jag har skjutit upp det väldigt länge nu så idag är det dags att slutföra detta. Om några få timmar ska jag samlas inför match, hemma match idag på naturgräs ska bli intressant och roligt. Hoppas verkligen att vi kan ta hem våra första 3 poäng idag, det behövs verkligen. 
 
För att berätta lite kort om gårdagen så var det en väldigt lugn dag. Stora delar av dagen satt jag och letade efter boende i Spanien och andra resor. Sedan var jag en sväng på gymmet och körde överkropp, vilket verkligen känns idag. 

Vill utomlads NU, orkar inte vänta längre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: