Summering av helgen!

Fredag: 
En kort skoldag vilket var jätte skönt. Därefter fick jag det lite stressigt då jag skulle hinna köpa nya fotbollsskor innan jag åkte till Göteborg. Men jag hann med lite marginal. Sedan mötte jag upp mina tjejkompisar för att gå till Liseberg och kolla på Veronica Maggio. Vi började köa ca 3 timmar innan spelningen började så vi kom ganska långt fram. Dock trycktes vi mot staketet så det var lite kämpigt ett tag när det var så otroligt trångt. Men det gick, jag klarde mig med några blåmärken. Huvudsaken var iallafall att Maggio var väldigt bra! 
 
Lördag: 
Även detta en ganska stressig dag. På förmiddagen spelade jag match med div2 mot Ytterby. En tuff match som vi kämpade oss igenom och slut resultatet blev 2-2. Så vi tog vårt första poäng iår vilket trots allt kämdes bra. Efter vi duschat åkte vi till klubbstugan ett gäng och åt och fixade oss lite. Sedan blev jag och Emelie körda till e kompis som firade sin 18årsdag tillsammans med kompisar innan de skulle ut. Det var en rolig kväll samtidigt som det var skönt att komma hem ganska tidigt. Jag hann se avgörandet i Eurovision så det var ju roligt att se när Måns vann. 
 
Söndag: 
De saker jag tänkt göra har jag hunnit med. På förmiddagen städade jag mitt rum, tog det lugnt och kollade på serier. Jag var ganska trött från gårdage då jag var igång i många timmar. Sedan på eftermiddagen var jag iväg på träning. En väldigt lugn träning idag efersom det varit mycket detta veckan och den kommande veckan kommer vara fullspäckad med träning för min del. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: