Mycket snack lite verkstad.

Jag vet inte om jag sa lite för mycket i onsdags kanske i och med att jag inte lyckades så bra igår. Men idag ska jag göra ett nytt försök till att uppdatera. Min dag igår var väldigt lugn. Vi slutade väldigt mycket tidigare n vi brukar göra vilket var otroligt skönt, fram mot kvällen hade jag träning som inte gick så bra. Det är svårt på naturgräs innan man vant sig och med vatten på det gjorde det inte lättare. Men vi som var dar försökte ta oss igenom tiden så gott vi kude trots att det var segt. På kvällen sedan var jag bara hemma och åt middag med mina föräldrar och min farbror m. fru. Jag tog det alltså vldigt lugnt men jag kände heller inte för att göra något trots att det var Valborg. Idag ska jag lägga lite tid åt skolarbete och förhoppningsvis lite träning på det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: