Jobb, träning, plugg.

Jag har verkligen inget flyt nu gällande bloggen. Jag vet egentligen inte varför jag inte uppdaterat så bra nu på senaste tiden, jag har bara inte orkat. Men jag ska försöka bli bättre för jag tycker att det är roligt, framföralt nu till sommaren. Igår och idag har jag inte gjort något jätte speciellt egentligen, tränat, jobbat lite, pluggat osv. Inga jätte roliga saker men saker som behövs göras. 
 
Ikväll tog jag det lugnt eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon då jag har tidig match. Jag hoppas verkligen att vi kan ta hem vår första seger i div2 imorgon, det hade vart väldigt kul. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Http://carroat.blogg.se

Fin du är :)

2015-05-16 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: