En lyckad dag och kväll!

Både min dag och kväll igår var väldigt bra. Vi stannade till på Freeport på väg hem och jag fick med mig två par skor, så himla nöjd ! Jag ska försöka ta bilder på dem innan dem börjar användas ordentligt. När jag kom hem tog jag det ganska lugnt, fixade mig, åt osv hemma innan jag tog mig till Andrea. Hos Andrea tog vi det mest lugnt, de andra fixade sig och sånt, innan vi åkte vidare till Malin för att fira henne. Jag hade jätte roligt, det är alltid kul att träffa kompisar. Men eftersom jag har match idag så tog jag det ganska lugnt och åkte hem strax innan 2. 
Nu ska jag iväg på match och efter den ska jag till farmor och farfar för att äta middag. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: