Alla krafter på fotbollen..

Denna dagen har varit väldigt lång. Matchen var extremt krävande, vi förlorade med ynka 1-0 vilket var väldigt surt. Med tanke på att vi mötte serieledarna så ska vi inte skämmas över detta resultat men vi ville ha med oss poäng från denna match. I ca 3 timmar la jag alla tankar och all energi på fotboll och att prestera så bra som möjligt, men därefter la min kropp av. Efter matchen var jag helt slut men fick ändå pluggat lite i mellan åt. Innan jag kunde börja avrunda denna dag var jag på ett möte inför mitt sommarjobb och sedan har jag kollat på delar av ishockey finalen. Men nu sa min kropp ifrån och jag ligger nu i min säng redo för att sova, imorgon startar en lång och intensiv vecka.

Bild från en mysig kväll med mina tjejkompisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: