Underbar Fredag!

Varför jag inte uppdaterade igår har jag egentligen inget bra svar på, jag hade väl helt enkelt inte tid eller lust. Men nid Fredag var iallafall väldigt bra och lyckad. På förmiddagen var jag hos Saga med några tjejer i klassen, tillsammans gjorde vi en jätte god brunch som vi åt samtidigt som vi pratade i timmar. Det var väldigt kul att utnytja vr lediga dag på detta sätt. 
 
När jag kom hem gick jag en promenad i det fina vädret innan jag började göra mig i ordning inför kvällen. Kvällen spenderades först hos Emelie med henne och Sofie, innan vi åkte till Tollered för att gå på fest. Det var en väldigt lyckad fest med mycket folk men framförallt härligt och trevligt folk. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: