Tufft pass och träning!

Träningen igår tog ut alla krafter ur mig, vi hade först ett sten tufft styrkepass med Agneta som höll i ett tabata pass. Att sedan gå ut och spela fotboll i ca 1 timma efter var väldigt jobbigt och när jag kom hem gjorde jag inte mycket innan jag somnade. 
 
Min onsdag har varit bra, ganska kort och skön så jag ska väl inte klaga. Tyvärr fastnade jag med en spanska uppgift som jag hade vilket gav mig ganska mycket oflyt. Så istället åkte jag ner till gymmet och tränade strax över 1 timma och försökte köra så gott jag kunde trots den hemska träningsvärken jag har. 
Nu är jag hemma och ska läsa lite innan jag somnar, helt slut även idag och imorgon väntar en lång skoldag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: