Min Torsdag!

Min dag har varit väldigt lugn och bra. Jag har inte varit med på någon lektion idag eftersom jag dels hjälpt till på FN-rollspelet i ett antal timmar och sedan fortsatte jag att kolla resterande tid. Nu är de tyvärr slut och jag tycker att det har varit väldigt roligt att få vara med och kolla och hjälpa till. Om ett år är det min tur att delta vilket jag ser fram emot men även är nervös över redan nu haha. 
 
Nu på kvällen var jag en sväng och kollade på tjejerna när dem tränade, ååå va jag vill vara med. Jag har verkligen tröttnat på att vara sjuk och vill vara med och utvecklas och röra på mig. I denna situationen inser jag hur mycket träning betyder för mig och hur stor del det är av min vardag. Jag ska iallafall förhoppningsvis kunna vara med på matchen på Söndag så jag ska försöka vila så mycket jag kan. 
 
Imorgon är jag ledig från skolan, dröm verkligen. Jag ska träffa några tjejer i klassen och ha brunch, väldigt mysigt!! Senare på kvällen ska jag träffa Sofie och Emelie och vara med dem innan vi åker iväg på 18 års fest! 
 
åå va jag saknar denna resa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: