Min Lördag!

Hej igen! 
Igår hade jag varken ork eller lust att uppdatera så jag kör en liten snabb samanfattning om min dag igår. 
Jag hade tidig match som vi vann med 3-2, väldigt kul med vinst. Jag gjorde ett mål vilket också ger en del motivation. Det var en jämn match vilket var bra för oss eftersom vi måste komma in i spelet osv. 
När jag kom hem var jag väldigt trött och var tvungen att vila. 
Senare på kvällen var vi och åt middag hos mina kusiner där hela släkten var. Det var dags att fira Hannas 18 års dag vilket var kul. Trots att jag inte mådde så bra kom jag hem ganska mycket senare än jag tänkt mig. 
 
Idag ska jag iväg på match igen, hårt tempo denna veckan med fotboll men det är roligt när vi kommer igång och blir bättre och bättre. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: