Min Lördag & Söndag!

Jag har tyvärr inte orkat att uppdatera idag. Men min dag igår var väldigt bra och lyckad. Efter att vi stått och grillat i kylan färgade mamma mitt hår, min utväxt var verkligen hemsk så jag var tvungen att göra något åt den. Sedan åkte jag till Sofie där jag först åt middag men tjejerna innan fler kom och så blev det en toppen fest. Det är så kul att umgås med människor som jag trivs med och bara ha hur kul som helst. 
 
Jag kom hem ganska sent inatt och somnade inte försten strax innan 4. Så att gå upp imorse för att åka iväg på träning var inte något som lockade. Men jag tog mig iväg och i blåsten och kylan tränade vi strax över en timma, men det var iallafall skönt att komma ut, få lite luft och röra på sig. Resten av min eftermiddag och kväll har jag bara tagit det lugnt och kollat på Hockey och Fotboll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: