En blandad tisdag!

Min dag har varit väldigt bra fram tills nu på kvällen då det var ett lite sämre avslut. Maria fyller år idag så vi firade det med att gå och äta på Mikado, helt underbar buffé och jag var mätt länge. När jag kom hem från skolan gjorde jag lite skolarbeten inan jag började göra annat eftersom jag gav upp. Onödigt inser jag nu när jag sitter med flera saker som jag inte är redo för alls. 
Jag var iallafall på träning, idag tränade vi fasta situationer och sedan blev det spel. Tyvärr var jag med om ytterligare ett obehagligt fall då jag landade på ryggen och slog sedan i huvudet. Så jag avstod sista halvtimman av träningen och nu mår jag faktiskt inte så bra så jag ska gå och lägga mig nu och hoppas på att jag mår bättre imorgon i både huvud och rygg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: