Starten på min födelsedag!

Imorse klockan 7 kom familjen och sjöng för mig och så öppnade jag lite presenter. Eftersom dem skulle iväg och jobba så fick det bli så tidigt men det gjorde inte mig något egentligen. Efter jag öppnat presenterna somnade jag om och sov i några timmar till. Nu är jag vaken och ska främst packa och fixa hemma även idag. Vädret är inte alls något att glädjas över så det blir nog en ganska lugn dag. Ikväll kommer mina tjejer hit för att äta middag, en sista tjejkväll innan vi splittras för resor och annat. 
 
Igår kväll efter träningen var farmor och farfar hemma hos oss och hade ätit middag. Egentligen för att fira mig men jag kom lite sent. Både middag, efterrätt och presentöppning hann vi med innan dem begav sig hemmåt. Riktigt mysigt att hinna träffa dem också, en födelsedag utan dem är nästintill ovanligt. 

Exakt ett år sedan idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: