Oflyt men oavgjort.

Ligger helt slut i min säng nu och ska faktiskt sova snart. Matchen slutade 2-2 så vi fick iallafall med oss 1 poäng. Dock ville vi självklart ha 3 poäng och vi var nära. Så otroligt segt att dem gör mål på en hörna som dessutom var feldömd.. Men oflyt är ju vårt ledande ord denna säsong så det var ju inte oväntat att även denna match skulle sluta på samma vis. Trots att jag inte är helt 100% frisk än så orkade jag spela i 70 minuter och jag är delvis nöjd med min insats. Så jag tackar för mig denna säsongen och efter sommaren hoppas jag verkligen att vi kan få vinna några matcher. 
 
Ser fram emot lite mer lycka inom fotbollen snart, som när vi var i Spanien förra sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: