Midsommarafton!

Då är jag tillbaka efter några dagars frånvaro. I veckan blev jag väldigt sjuk och samtidigt skulle jag jobba vilket inte var en bra blandning, men jag stod ut. Därför orkade jag inte lägga någon tid på att uppdatera, dessutom hade jag inte så mycket att säga om mina dagar. 
Men, igår var det midsommarafton och jag kände mig faktiskt bättre. Enligt tradition träffades vi ett antal familjer för att fira denna dag. Iår var vi hemma hos oss vilket även gjorde det enkelt för mig att lämna på förmiddagen. Då gick jag till Emelie som senare på kvällen skulle ha fest. En väldigt lyckad kväll tycker jag! 
Här kommer lite bilder från gårdagen, imorgon kommer lite fler från kvällen. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: