Äntligen sommarlov!


Dagen igår kunde knappast bli bättre. När avslutningen på skolan var slut var jag med Emelie en stund och åt lunch med henne. Sedan träffade jag några kompisar för att tillsammans gå till en park och bland annat spela volleyboll. Väldigt kul att många samlas och har kul ihop. 

Vid sju började jag fixa mig inför fest med Emelie och Sofie. Resten av kvällen spenderades alltså på fest, mycket nytt folk men det var trevligt med nya ansikten. 

Idag har jag varit på möte inför fotbollsskolan nästa vecka. Sedan har jag bara tagit det lugnt, varit ute i solen en del eftersom det är underbart väder. Kvällen spenderas på en fotbollsplan då vi ska försöka ta våra första 3 poäng.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: