4 spotify listor!

                                            

Här är mina 4 spotify listor som jag oftast använder mig av. Vilken jag använder beror helt på humör och vad jag gör. 
Uppe i vänster hörn är min vardagliga lista med lite alltmöjligt, en lista som man alltid kan hitta någon låt som får en på bra humör. 
Bredvid denna lista är min träning/fest lista. En lista som främst innehåller houselåtar, med mycket sommarminnen och som lätt kan göra en taggad på vad som helst. I det nedre vänstra hörnet är min blandat lista. Här finns allt man kan tänka sig, en lista som både är bra när man vill vara nostalgisk men också när festen kommer in på småtimmarna och alla känner för att sjunga. Till sist har vi min mys lista, en lista med lugna och sköna låtar. Till de tillfällen man bara vill ta det lugnt, lyssna på chill musik och ha det härligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: