Tvåtusenfemton!!

Det är 2015, helt sjukt,ganska svårt att förstå. Men min kväll igår var perfekt! Först var det några tjejkompisar här innan och åt middag som jag fixade. Det var jätte trevligt och en bra start på kvällen. Runt halv nio åkte vi vidare på fest, dit kom en del kompisar sedan och kvällen blev jätte lyckad. Att stå med alla vänner på tolvslaget var helt underbart. Strax efter ett började vi dra oss från festen och vidare till nästa, dock varade det inte så länge och eftersom min röst försvann i princip helt så gav jag upp på slutet. Jag var hemma strax innan tre men somnade inte försen senare, idag är jag alltså väldigt trött men jag ska fixa några inlägg och vila idag. 
Fler bilder kommer senare idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: