Skada+ mål på match!

Träningsmatchen förut slutade 3-0 till oss, resultatet kan dock inte spegla matchen eftersom vi inte spelade så bra och det var ganska ostabilt. Men det är just därför vi spelar dessa matcher för att bli mer samspelta och lära känna varandra bättre. Tyvärr startade matchen på sämsta sätt för mig, jag var med om ett fall som resulterade smärta i hela vänstra delen av överkroppen och huvudet som fick ta smällen. Eftersom detta var efter ca 1 minut var det väldigt irriterande, men jag kände mig sedan bättre så spelade nästan hela andra halvlek. På en ny position kändes det faktiskt förhållandevis bra för min del, 5 näst intill frilägen som jag sumpade var segt men ett mål fick jag göra vilket kändes väldigt bra. 

Nu på eftermiddagen har jag mått sämre i kroppen igen sedan fallet, både överkropp och huvud värker så jag tar det bara lugnt. Jag och mamma har precis kollat på Mockingjay och min kväll blir nog inte allt för sen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: