Mitt 2014!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag gjorde flera saker för första gången, reste med fotbollslaget var en helt ny upplevelse, gick ut hödstadiet och var på bal med alla kompisar, började gymnasiet som jag hade sett fram emot länge, var på konsert på Ullevi och mycket mer! 

Har du några nyårslöften?
Inget speciellt, jag skulle vilja skaffa något litet extra jobb under året men det är nog de ändå jag kan komma på.
Vilka länder besökte du?
Spanien

Vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
17 Februari, dagen min älskade kusin dog. 
Vad var din största framgång 2014?
Framgång vet jag inte riktigt. Men som person har jag utvecklats det senaste och fått bättre självförtroende. 
Största misstaget?
Ingen aning.. 
Bästa köpet?
Kan det ha varit mina Over Knee Boots eller min Mac Pro Longwear Concealer ? Haha, minns inte vad jag köpt... 
Vad spenderade du mest pengar på?
Massa shopping och mat.. 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Spanien resan och alla dagar och kvällar med mina kära kompisar. Sedan självklart min familj och alla andra underbara människor i min närhet.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2014?
Väldigt många olika låtar och artister kommer påminna mig om 2014, t.ex. Håkan Hellström, Sam Smith & Ed Sheeran! 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt blandat, det hände både saker somo gjorde mig glad och ledsen. 
Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit mer när jag varit med personer jag tycker om och hittat på saker som jag uppskattar! 
Blev du kär i år?
Ja!
Favoritprogram på TV?
Jag ser fram emot Vinterstudion hela året och det programet gör mig aldrig besviken. 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Varhemma på dagen och bakade med Emelie, sedan kom Alicia så åt vi middag innan vi gick till en sjö och träffade fler kompisar, en bra födelsedag! 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns säkert massa saker som skulle kunna gjort det bättre, och massa saker som jag gärna skulle vilja välja bort från året som också hade gjort det bättre. Men de som har hänt har hänt och de som inte har hänt har inte hänt, och det är svårt att tänka hur man skulle kunna ändra på något av det, för då skulle trologtvis hela mitt liv ha förändrats.
Vem saknade du?
Erik, Mormor och Morfar!
Den bästa nya personen du träffade?
Jag har fått massa nya kompisar detta året, både klasskompisar och andra på skolan vilket jag är jätte glad över. Men att jag blev kompis med Alicia är jag otroligt glad över och samma sak med att jag träffade Filip!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Har det hänt något mellan dig och Filip?

Svar: Vi insåg att vårat förhållande inte fungerade eftersom vi hade annat att prioritera. Så vi gjorde slut men vi är fortfarande kompisar!
Anna Stockelid

2015-01-04 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: