Hårt fys pass!

Då är jag hemma och till slut klar för att sova. På grund av vädret fick vi vara inomhus idag. Men det var inget lugnare tempo för det, vi körde hård fys träning och det tog verkligen på kroppen. Idag körde vi framförallt en "hinderbana" för att få upp flåset och köra intervaller. Väldigt jobbigt, men otroligt bra. Nu ska jag som sagt sova snart, jag ser fram emot morgondagen otroligt mycket, äntligen fredag och jag ska faktiskt klippa mig. Det var över 6 månader sedan jag klippte mig senaste så det ska bli skönt och kul med en förändring! 

Här ser man ganska stor skillnad på mitt hår. Den översta bilden är tagen i somras och den undre är från i November! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: