Det går framåt!

Träningen idag kändes ganska bra, det käns som att det går framåt i det nya tänkandet osv. Eftersom det är mycket nytt nu blir det dock efter ett tag rörigt i huvudet men det är ändå kul med en förändring. Efter träningen hade vi lite genomgån hur vi kommer ställa upp på matcher, på lördag ska vi spela en träningmatch för att testa på detta ya sätt. Jag tycker faktiskt att det ska blir kul, roligt att spela fotboll lite mer på allvar igen.
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon har jag valt att utnyttja min sovmorgon på gymmet, jag ska alltså gå dit ca 2 timmar innan jag börjar för att träna. Inget problem för mig eftersom jag tycker det är skönt att få det avklarat så jag kan göra annat efter skolan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: