Österrike - Saalbach/Hinterglemm/Leogang dag 5

När dag 5 var hos oss hade en förkylning tagit sig över min kropp. Redan kvällen dagen innan mådde jag inte alls bra, men trots lite sjukdom, eventuell feber och annat tog jag mig ut i beckan och den strålande solen. Det var väldigt varmt och backen var toppen, hård men blev mjukare och mjukare. I pauserna passade jag på att vila lite extra denna dagen för att orka med så länge som möjligt. Tyvärr orkade jag inte med After Ski så tog mig hem och vilade mig inför kvällen. På kvälle stod rodel på schemat, vi åkte transport upp till en restaurang som vi åt på innan vi åkte rodel ner för en backe. Tyvärr har jag inga bilder från detta men efter vår lilla aktivitet gick vi och kollade på en annan aktivitet som var i full gång vid byn. Lite hoppande och annat ståhej, men därefter drog vi oss hemåt. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: