Make Up Store - Smog & Masai

Tänkte visa mina två favoriter från Make Up Store. Dessa två skuggor kanske ser lika ut men egentligen är det stor skillnad, ansesr jag iallafall. 
Jag tycker att båda dessa skuggor är väldigt användbara, de går att använda till mer än bara ögonskugga. Jag gillar att använda dem till contour på flera olika ställen i ansiktet. 
Den högra skuggan som heter Smog har en varm underton och den är perfekt till mycket, denna passar mig bättre när jag är brun eftersom meningen med contour är att det ska vara en naturlig skugga. Om man jämför denna med Masai ser man tydligt skillnaderna på undertonen. Masai är en skugga som har en kall underton, vilket också betyder att den passar mig bättre som contour nu på vintern då jag är blekare. Skuggorna man gör med dessa blir väldigt naturliga och det ser inte ut att vara för mycket. Jag gillar sminkprodukter som går att använda till flera olika saker! 
Dessa kostar 145kr/st
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: