Jobbig träning, tankarna på annat!

Dagen igår var jobbig, framförallt träningen. Mina tankar var på helt andra saker, det fanns viktigare saker än fotboll kändes det som. Vilket resulterade i att nästan allt gick fel och det känndes bara fel att vara där. Men när jag väl var där kunde jag inte lämna så jag tog mig igenom tiden. Kvällen avslutade jag sedan med en semla och lite mer skolarbete. Idag hade vi äntligen ett prov som kändes bra att ha avklarat. Nu sitter jag hemma med skolböckerna framför mig igen, fortfarande mycket kvar men jag ska försöka ta mig igenom denna veckan. 
 
Eriks fina grav igår, otroligt att så många personer varit där och visat sina tankar! Väldigt fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: