Förlust

Min dag vände från det bättre till något sämre. Jag och Emelie var ute på en härlig promenad i morse/förmiddags, skönt att komma ut så på morgonen. Sedan åkte jag för att spela träningsmatch, idag stämde ingeting. En extremt jobbig match psykiskt och den var tung att ta sig igenom. 90 minuter tog emot i kroppen, dessutom med endast 10 spelare sista 30 minuterna gjorde inte saker lättare. Nej, det var en match jag helst inte vill lägga mer energi på idag. 

Tiden efter matchen har jag spenderat på att kolla på de två skidloppen som jag missade. Nu har jag ätit middag i form av thaimat och ska ta det lugnt resten av kvällen, mina fötter värker och jag har ingen lust att göra något. Så mina planer för kvällen fick ställas in och jag vilar mig ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: