Är det okej att gråta lite..?

Min dag har varit väldigt fullspäckad. Fick avklarat ett prov som tyngt ner en del vilket var skönt. Efter skolan åkte jag och Alicia till Göteborg för att fika, shoppa lite och prata massor. Det var väldigt välbehövligt nu innan jag åker iväg.
När jag kom hem satte jag mig och skulle fixa med lite bilder, då lyckades jag på något sett radera ca 500 bilder, alltså alla bilder från jul tills nu.. Så otroligt frustrerande och jag är väldigt arg på mig själv, låg verkligen på gränsen på att börja gråta.. Jag får hoppas att jag publicerat tillräckligt mycket bilder på bloggen så jag har några kvar. Usch, verkligen onödigt..
Resten av kvällen har jag packat och fixat inlägg inför veckan som kommer. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: