Äntligen Fredag!

Min dag igår var ganska slö men ändå fullspäckad. Jag sköt upp sakerna jag skulle göra vilket gjorde att jag fick en del att göra innan jag gick och la mig. Träningen igår var ganska bra, dock känns det inte så speciellt bra inför vår träningsmatch imorgon. Jag ska spela på en i princip helt ny position för första gången "på riktigt" och det är mycket nytt som ska stämma. Så jag håller tummarna att jag lyckas ganska bra iallafall. 
 
Dagen som gått än sålänge har varit ganska bra. Jag har fått avklarat ett prov som varit lite av ett stress moment denna vecka, så det känns skönt. Denna eftermiddag har jag spenderat framför serie och ska fortsätta med det. Lite senare ska jag träffa Emelie, längesedan vi träffades nu så det ska bli kul, får se vad vi kan hitta på. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: