1000 meter simning!

Vilken otroligt lång dag, det känns som att den aldrig ska ta slut.. Skoldage gick iallafall bra idag, fick ett prov avklarat och dessutom ett simtest som stressat mig lit edet senaste. Som tur är kändes framförallt den sist nämnda väldigt bra men även det andra provet helt okej. När jag kom hem var jag helt slut i kroppen efter att jag simmar 1000 meter, så jag sov faktiskt en stund. När jag vaknade satte jag mig för att plugga lite och därefter fortsatte jag med mitt projekt med min kameraväska. Tiden rann iväg och jag som tänkte gå till gymmet stanade istället hemma och pluggade. Ett prov kvar denna vecka innan jag kan fokusera allt på att packa inför resan. 
 
En lyckad nyårsafton med gryma tjejer! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: