Träning på naturgräs!

Dagen startade som jag tidigare nämnt med Nationella prov, jag personligen tycker att det är påfrestande med nationella proven eftersom jag spänner mig så mycket och lägger all fokus på en grej under denna tiden vilket tar ut alla mina krafter. Efter hade vi en väldigt lång rast då jag satt och pratade med Alicia och Elin en stund om en del vi missat. Därefter spenderade jag en cirka timma med Alva och Hanna ute i solen för att prata om allt möjligt, helt underbart att kunna sitta ute i solen utan att frysa. 
 
Efter skolan satt jag ute en stund i solen innan jag var iväg och gjorde lite små saker. Nu på kvällen hade vi vår första träning på naturgräs för iår, detta innebär så otroligt mycket vår- och sommarkänslor. Eftersom det var första träningen på gräs gick den som väntat inte jätte bra och jag är helt slut i benen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: