Tillbaka till skolan!

Tillbaka till skolan igen och nu är det full fart. Vi kör direkt in på redovisningar och både nationella prov och andra förberedelser. Alltså är det väldigt mycket som börjar komma men jag ska försöka hinna med att uppdatera bättre än jag gjort idag. 

Efter skolan satte jag mig och pluggade inför en redovisning imorgon som jag är väldigt nervös inför, men det ska nog gå bra. Sedan efter middagen åkte jag och kollade på division 4 match som spelades, ganska spännande match men som tyvärr slutade med förlust för Lerum.. Väldigt synd eftersom det nog både hade gett motivation och styrka till hela laget. 

Nu har jag precis lagt skoluppgiften åt sidan och ska gå och lägga mig eftersom jag har en ganska lång dag framför mig imorgon med både skola och träning. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: