Lov, match & lagmiddag!

Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker och det gällde även idag. Flera gånger har jag tänkt att uppdatera men lika snabbt förstängt eller skjutit upp det. Igår var jag ute och sprang och kom hem helt utmattad och orkade inte röra mig något mer så därför blev det ingen mer uppdatering då. Nu är jag iallafall äntligen hemma i min säng och jag är helt slut. Min skoldag gick bra trots att mitt humör brast på slutet, men att ha gjort dem 3 proven och lämna skolan för 10 dagars ledighet var underbart. Nu på eftermiddagen och kvällen har jag både spelat match och ätit middag med laget. Tyvärr blev det förlust men vi gav dem en kamp trots att vi spelar i en lägre division och min kropp är helt slut. 

Det var helt underbart väder ute igår att springa i.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: