Fest x2

Min kväll igår var lite fel planerad vilket var jätte synd men så är det ibland. Jag åkte till Mathias för att fira honom med massa andra, tyvärr kom i princip alla när jag gick vilket var synd, jag hade gärna spenderat sista delen av kvällen där. Men jag åkte till Maria där jag hade många kompisar också som firade henne, men stora delar hade lämnat när jag kom. Så jag gick i fel ordning kan man väl säga, men det var ändå kul att träffa kompisar och jag hoppas att det kommer någon liknande fest snart igen.
 
Med facit i hand så kanske det var bra att jag kom hem såpass tidigt eftersom jag både har match idag och behöver lägga ner lite tid på skolarbeten. 
 
Min eftermiddag igår spenderades ute för att måla naglarna och kolla på Suits, underbar värme.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: