En tråkig förlust och en inställd resa...

Min sista skoldag denna veckan gick ganska bra, jag var otroligt trött men klarade mig ändå. När jag vaknade imorse hade jag ingen ork i kroppen alls, matchen igår tog ut på alla mina krafter. Tyvärr slutade matchen med förlust men vi gjorde stora framsteg och om man jämför denna matchen med de tidigare så kändes det väldigt bra. Bara känslan att vi tar oss framåt och utvecklas som ett lag på såpass kort tid är otroligt skön. Att jag som yngst i laget också får spela strax över 80 minuter är jag otroligt glad och tacksam över! 

Över till dagen. Idag skulle jag egentligen åkt till Åre med 10 sköna brudar , en resa jag sett fram emot väldigt länge. Tyvärr var jag tvungen att sälja min biljett eftersom jag inte skulle hinna hem till mitt nationella prov på tisdag. Jag har lust att gråta på grund av skolan ibland, ville verkligen med men detta stoppade mig. Usch, känns så tråkigt att stanna hemma men tyvärr fick det bli så denna gång. Istället ska jag försöka umgås med alla mina kompisar som jag inte träffat och pratat med ordentligt på ett tag, det behövs också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: