Underbar Fredag!

Igår hade jag en fredag som var riktigt bra, från början till slut. En skön skoldag som var foukserad men lugn och inte så lång. Sedan åkte jag hem och gjorde lite skolarbeten innan jag somnade. På kvällen kom Filip hit så kollade vi på Idol, film och bara tog det lugnt. Det blev inte så sent vilket var bra eftersom jag sovit ganska dåligt denna veckan. 
Idag väkte mamma mig så har jag hjälpt till att städa lite här hemma. Nu sitter jag och planerar lite saker till mitt rum som jag ska köpa och fixa imorgon med mamma. Äntligen ska mitt rum bli klart så jag får plats med kläder mm. Senare idag ska jag nog träffa Elin och ev. kolla på hockey.
Saknar dessa dagar lite extra nu när det regninga vädret kommer!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: