Tips Torsdag: Podcast!

Jag tänkte tipsa om något som jag använder mig otroligt mycket av på somaren, framförallt när jag solar.
Det jag tänkte tipsa om idag är en podcast som jag lyssnar mycket på. 
Det är Andrea och Mathildas podcast. Jag gillar att det är tjejer som kan relatera till den vardag även jag lever, alltså att dem är endast några år äldre än mig och det kan man känna igen sig i. De pratar om saker som är aktuella i mitt liv och många andras liv. 
Jag lyssnar påderas podcasts via appen Podcast men man kan även lyssna på dem via Itunes och på devote.se. 
HÄR är en länk till devotes sida där alla deras podcasts är samlade. Tänkte även nämna min favorit som är Mathildas Sommarprat, jag tycker att den var otroligt bra och underbar att lyssna på!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: