Tips Torsdag: Fifty Shades Of Grey!

 
Något som jag faktiskt har hört väldigt mycket bra om är Fifty Shades Of Greyoch då syftar jag på bäckerna. För ett tag sedan kom trailern ut för filmen som släpps 14 Februari 2015. Jag har blivit lite intresserad av att läsa de otroligt tjocka böckerna efter att ha sett trailern. Känns som en typisk tjej film/ bok och eftersom många andra tjejer (som är några år äldre) gillar den så ska jag ge det en chans tror jag. Jag ser iallafall fram emot att se filmen, här under är trailern!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKADE böckerna sååå mycket! LÄNGTAR IHJÄL MIG FÖR FILMEN!!!

kolla fiftyshadesofgrey.se , tips!

Awesome blogg du har!

2014-09-18 @ 17:10:28 - http://fiftyshadesofgrey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: