Min helg!

Denna helgen har varit händelserik från början till slut kan man väl säga och jag har inte haft tid eller ork för att uppdatera något. 
I spelade jag först match, en tuff och jobbig match som slutade med förlust vilket var tråkigt. Däremot gjorde jag min bästa match någonsin och för första gången på länge så kändes det otroligt bra och stabilt i mitt spel vilket var en underbar känsla. Efter matchen var jag helt slut men gick ändå på Inspark, dock hade jag väldigt tråkigt så det var väl lite synd. 
Igår storstädade jag mitt rum och rensade lite till som jag gjort i lite steg, så nu är det bara vissa saker som saknas för att mitt rum ska bli som jag vill. På kvällen var jag på tjejmiddag hos Adelia för att fira henne då hon fyllde år för någon vecka sedan. 
Idag har jag varit med Filip och sedan var jag och spelade match som vi vann med 1-0. Nu ska jag gå och lägga mig för att orka med morgondagen som består av skola och sedan träning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: