Denna Torsdag asså.. !!

Nu har en krävande Torsdag gått och jag kan inte beskriva hur trött jag är i min kropp. En skoldag som började tidigt och avslutades med springtest. Jag har faktiskt vart lite nervös inför detta testet eftersom jag vill prestera bra för att få ett bra betyg inom spring delen. Som tur var så gick det otroligt bra vilket var skönt eftersom jag verkligen ville klara A-nivå som var 4 varv (7,2km) under 40min. Marginalen var bland de minsta då jag kom in på 39.25. Men jag är så sjukt glad att jag klarade den nivån och helt galet förvånad då jag aldrig sprungit över 7km tidigare. Nog om det, jag blev helt slut efter så tog det lugnt innan jag åkte iväg på träning senare. Skönt att det var en lugn träning idag eftersom jag var så trött. Imorgon är det full rulle från morgon till natt med skola, färga håret, match och inspark med skolan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: