Bra Tisdag!

Att ligga i sängen, under täcket, med myskläder och datorn i knät är så sjukt underskattat. Något jag er fram emot i princip hela dagen, och idag var inget undantag. Skoldagen idag var ganska skön, som jag tycker att nästan alla våra dagar är eftersom vårt schema är hyfsat bra och skönt. Efter skolan idag var ja med Filip en stund innan han skulle träna så då blev jag hämtad av mamma. Nu har jag ätt och ligger i min säng och kollar på Idol, sedan ska jag försöka sova ganska tidigt idag. Imorgon har vi friluftsdag så ka vara ute och gå i flera timmar och sedan på kvällen har jag en svår och viktig match. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

så fin!

2014-09-09 @ 20:50:44 - http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: