Blandad Söndag!

Denna söndag har i mitt huvud vart hemsk, mina humörsvängningar har varit de värsta på länge och jag har egentligen bara velat ligga ensam i ett mörkt rum och kolla på film typ. Men min dag har ändå rullat på och det har väl vart en bra Söndag annars. Jag har byggt och fixat lite i mitt rum som nu äntligen känns riktigt bra, men allt har inte blivit klart så jag väntar nog med att visa bilder. 
Jag hade även match förut som slitade med 6-0 seger vilket var gött men jag var inte på så bra humör och jag har väl haft bättre och roligare matcher. 
Nu kollar jag på val grejer för att vara med lite, trots att jag är så oinsatt så är det kul att vara med lite och nu komemr det nog förändrats en hel del.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: