Helt utmattad!

Jag han inte tidsinställa några inlägg inför idag och eftersom jag varit upptagen hela dagen har uppdateringen vart dålig. 
Vi var iallafall iväg på cup idag i Alingsås som jag berättat tidigare. Tyvärr gick inte mitt lag vidare men vårt andra lag gjorde det så dem spelar igen nästa helg. Jag tycker iallafall att det trots allt var roligt, matcherna var bra och vi kämpade på ordentligt. Jag tror jag nästan aldrig varit så trött för att jag spelat fotboll, jag kunde knappt andas ett tag. Så nu ligger jag helt utmattad i min säng oh orkar inte röra mig ett enda steg.. Så jag spenderar nog resten av min kväll här och hoppas på min värk i kropp och knopp är över imorgon! 
 
Älskar detta lag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: