Hektiskt!

Gårdagen var väldigt bra men stressig så nu ligger jag i min säng och vilar för att återhämta mig. Matchen slutade med vinst, 5-0 till oss och en riktigt rolig sista match. Pappas fest blev lyckad och vi kämpade på bra i några timmar för att serva alla gäster. Vid tio åkte jag ner till klubbstugan för lagfest. Jag hade riktigt kul, alltid lika roligt med de tjejerna. Jag kom hem runt två och då höll dem fortfarande på här hemma, så jag städade i ca 2,5 timma innan jag gick och la mig. Idag är jag alltså jätte trött men ändå skönt att jag städade så mycket igår så slapp vi göra det idag. Nu kollar jag på Sex and the City för att senare orka med säsongens första inomhusträning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: