Effektivt och intensivt!

Träningen gick bra idag tycker jag. Den var både effektiv och intensiv vilket jag självklart gillar. Inomhus fotboll är så sjukt kul eftersom det går så fort och man får springa så mycket mer och verkligen ta ut sig, jag älskar den känslan. Iallafall så ser jag fram emot cupen vi ska vara med i nästa helg. Nu ligger jag i min säng med mat i magen och nyduschad och kollar på Historia filmer. Snart ska jag sova för att väcka upp glad imorgon då det är fredag!

Min underbara pärla och jag från i somras! Saknad tjej!!



Kommentarer
Postat av: sofia

futsal är verkligen hur kul som helst!!

Svar: Ja, det är stor skillnad om man jämför med vanlig fotboll!
Anna Stockelid

2014-10-16 @ 23:00:45 - http://www.sofiiaeklund.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: