Paddle Tennis!

Jag har haft en delvis skön och lugn Söndag. Vid fyra-tiden tog jag mig till samlingen för den hemliga turneringen vilket vi sedan fick reda på var Paddle tennis. Jag hade flera tankar på att det faktiskt skulle vara just det eftersom det är så ovanligt och okänt. Vi var sedan tidigare indelade i par så vi mötte varandra och spelade samanlagt 5 matcher. Tyvärr gick det inte så bra för mig och Jonna, i flera matcher känndes det verkligen som vi föll på mållinjen. Så för oss blev det lite segt ett tag, men det var ändå kul att testa på. 
När jag kom hem gjorde jag diverse saker innan jag satte mig och kollade på Maria Lang, nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon har jag en lång dag framför mig med flera stressiga och spännande moment. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: