När stressen släppte..

Det var längesedan jag var så otroligt utmattad efter en skoldag som jag var idag. Vi hade långt matteprov som jag gått och stressat inför så när de var avklarat släppte allt och istället fick jag ont i huvudet och mådde ganska dåligt. Men var ändå med på siste lektionen då vi fick massa olika photoshop program, sjukt kul tycker jag. Eftersom jag älskar att fixa med bilder osv så är ju detta en jätte bonus att få det gratis. 
Förövrigt så ligger jag och slappar och har gjort detta sedan jag kom hem från skolan. Vad som händer ikväll har jag inte bestämt än, får se om jag träffar någon eller stannar hemma. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

är du o filip tillsammans? snälla gör en boyfriendtag isf!! <3

Svar: Ja, vi är tillsammans! Men tyvärr kommer det nig inte bli någon boyfriend tag. Kram :)
Anna Stockelid

2014-11-14 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: