Alexander Wang x H&M

Jag tror inte att det är någon som har missat Alexander Wang x H&M! På bilder har jag inte fått det bästa intrycket på klädesplaggen och därför inte vart så sugen på att köpa något. Men när jag sedan såg modebloggare med plaggen på blev jag positivt överraskad. Dock visste jag inte att trycket på kläderna skulle vara så otroligt hårt och att allt skulle vara slut samma dag som de lanserades. Nu i efterhand är det flera plagg jag gärna skulle vilja ha men det är ju tyvärr omöjligt. 
Här under har jag samlat några bilder från bloggare mm som jag tycker bär plaggen väldigt snyggt.
Källor (Länkar): Fanny Lyckman, Lisa Olsson, Angelica Blick, Marie Linhem, Emma Söderström(& Rihanna!)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: