Underbart!

Dagen igår var verkligen full rulle ända till dess slut. Efter skolan åkte jag till Göteborg för att löpa några saker mm. Var inte där så himla länge eftersom jag senare hade träning. Träningen tycker jag gick väldigt bra, fokuserad men ändå rolig vilket jag gillar. Efter kollade jag på film och sedan somnade jag närmare 1.
Nu sitter jag i skolan och kollar på film som vi har gjort och ska göra hela förmiddagen. Vi har lång dag idag men förhoppningsvis går det fort ändå. Idag fyller även min älskade bästa kompis Emelie år så ikväll ska vi till henne och äta middag och ha det trevligt. Älskar att det är långhelg nu igen! Tror att dessa lediga dagar kommer bli toppen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: