Min långhelg!

Denna långhelgen har verkligen varit en liten paus från bloggen. Men det har verkligen varit skönt att inte behöva tänka på att uppdatera osv. Men nu är jag tillbaka och kör på som jag gjort innan. Jag tänkte bara skriva lite kort om min långhelg vad jag gjort och så. 

ONSDAG: Valborg spenderades först med familjen och familjekompisar då vi åt middag. Sedan åkte jag till en kompis på fest, en riktigt lyckad dag! 


TORSDAG: haha jag kommer inte alls ihåg vad jag gjorde i Torsdags.. Endast att jag var på träning på kvällen och innan den hade vi Tjejmöte med laget, sedan tog jag det lugnt!

FREDAG: Jag och mamma var inne i Göteborg på förmiddagen och shoppade lite och gick runt och hade det mysigt. När jag kom åkte jag och tjejerna och handlade inför kvällen. Sedan var det en lite stressig period eftersom vi var ett gäng som skulle överraska Alva som fyllde år i veckan. Det blev en väldigt lyckad middag som var trevlig och behövlig. Efter gick vi vidare på fest där det var ganska mycket nytt folk men även många jag kände igen. Avslutet blev lite konstigt men så blir det ibland haha. 





LÖRDAG: Från 11-17.15 var jag iväg och var funktionär eller rättare sagt flaggvakt för Göteborgs Girot. Det var otroligt segt och kallt där jag och Elin stod så det var inte så kul. Efter fick jag lite bråttom då vi skulle vara hos min kusin kl 18 eftersom hon fyllde hela 18år. Där var släkt mm så åt vi middag och pratade i evigheter typ haha. Men det var väldigt trevligt och kul att träffa alla.
 
SÖNDAG: Även i Söndags var vi hos mina kusiner, men inte samma, på öppet hus och åt lunch eftersom Ann-Charlotte fyllde 50 år. Även där var det lite släkt mm och det var ju trevligt de också. 



MÅNDAG: Tillbaka till skolan idag och det var väldigt segt. Efter sov jag lite, kollade på lost och sedan hade vi match som slutade 1-1! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: