Min helg!

Det har tyvärr blivit dålig uppdatering även denna helgen. Jag har inte tagit mig tiden till att uppdatera men jag ska försöka sammanfatta min fredag och lördag iallafall. Snart ska jag byta om för att gå till samling till match. Blev inkallad och förhoppningsvis får jag spela något annat än back idag vilket jag kommer älska isåfall! 

Fredag:
I fredags åkte jag och Alicia hem till henne efter skolan och snackade, tog det lugnt och städade hennes rum. Sen åkte vi till mig och åt middag innan vi fixade oss för att träffa kompisar. Vi hade egentligen tänkt att det endast skulle vara folk vi kände bra men det slutade med att fler kom och då blev det inte lika kul. Men det blev inte allt för sent utan vi var hemma strax innan 1 och då gick vi och la oss ganska så direkt. 

 
Lördag:
Alicia sov hos mig och när vi vaknade satte vi på Linas kvällsbok. Strax innan ett följde jag henne till tåget eftersom hon skulle åka till Donsö. Lite senare åkte jag och Emelie och åt glass på triumf glass och sedan åkte vi och tog lite bilder i det fina vädret. När jag kom hem fixade jag mig lite innan vi åkte ner till Eriks grav där vi mötte farmor och farfar. Igår var det 3 månader sedan olyckan så det var lite speciellt. Sedan åkte vi hem och åt middag hos oss tillsammans med farmor och farfar. På kvällen träffade jag först lite kompisar men sedan åkte jag, Emelie och Sofie till Nils och var där till halv 1. En lugn och skön men bra kväll!  
Fler bilder som vi tog kommer förhoppningsvis upp i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: